sunnuntai 3. helmikuuta 2013

hyvältä näyttää helmikuu!

Hej på dig! Ihan alkuun: ajatelkaa, pimeä ja hiukan ehkä harmaakin tammikuu on nyt selätetty ja kesään on aina vaan vähemmän päiviä! Tässä kuussa on luvassa kaikenlaista kivaa, ensin täytyy vaan selvitä kohta alkavasta koeviikosta.. Sekään ei onneksi sen kummemin mua ainakaan murehdituta kun niitä koepapereita tulee eteen vaan kolme kappaletta, ensimmäisenä espanja jo tulevana torstaina. 


Niin että mitäkö kivaa on luvassa? Ensin saadaan potkia kolmoset diplomien kera pihalle lukiosta, sen jälkeen tanssitaan wanhat ja loppukuusta päästään hiihtolomalle! Ja joka päivä on edellistään pidempi ja kevät häämöttää ;)

Toisaalta taas tuntuu että aika lentää. Enkö mä just ollu se pikkutyttö joka katto niitä isompien sisaruksien vanhoja tansseja ihaillen ja nyt mä ite jo tanssin niitä. :O Nyyh.


 1. On se talvikin aina joskus ihan kiva 2. Valtava paljastus mun vanhojen mekosta haha! Siitä sit voi päätellä millanen mekko mulla tällä kertaa on, hieno juttu tässä on se, että kuvan valotus on vähän sinne sun tänne joten edes sitä ei tuosta saa selville 3. Viikonlopun hurja saavutus, hisu plaketti sm pitkiltä! Noi ihan hyvin siihen nähden että tosiaan kävelin niillä kepeillä alkuviikon..4. Instagram from saturday 5. Kaveri täytti eilen 19v ja oltiin vähän juhlistamassa sitä :) 6. Mun omatekemän kalenterin helmikuun lause kuuluu: Love what you got and remember what you had. Learn from your mistakes, but never regret.


Tiedättekö muuten sen tunteen kun sunnuntai päivänä on ihan sika väsyny ja kun sit illalla pitäis mennä nukkumaan että jaksaa herätä taas maantaina, niin ei kummasti enää väsytäkkään? Mulle kävi taas niin.. Anyway lähden nyt opiskelemaan ahkerasti ruotsin sanoja siinä uskossa että ne rupeaa väsytyttämään mua ja pääsen ehkä nukkumaankin tän vuorokauden puolella, et heidå!

2 kommenttia: