torstai 22. tammikuuta 2015

Wakeboarding

Hellou people! Haluan jakaa taas yhden superhauskan kokemuksen tuolta muutamien viikkojen takaa. Joulun ja uudenvuoden välipäivät oli täynnä kaikkea kivaa: shoppailua, veneretkeilyä, Sydney- ja Newcastle visiittiä ja sitten tätä: 


Hihii, toivottavasti video toimii! Ei muuten ollu tälläselle ensikertalaiselle helppoa hommaa, mutta kuitenkin ihan huippu hauskaa!! Muutaman kerran tipuin kyydistä ennenkun edes pääsin laudalla veden päälle, mutta sitkun homma alko sujua niin pysyin kyydissä kauan! Ennenkun oli mun vuoro niin hostisä näytti vähän mallia, hän hyppi noiden aaltojen päällä ja meni miten sattu ja  se näytti niin helpolta. Multa ei ihan hypyt onnistunu, mutta oon oikeinkin ilonen että pääsin edes pystyyn sen about 10 kaatumisen jälkeen.. :D 


Hauskuuden lisäksi toi vesilautailu tai miksi ikinä sitä suomen kielellä kutsutaankaan oli hyvää treeniä! Olin aivan poikki jonkun 10 min jälkeen ja hommahan päätty hienoon kaatumiseen jonka seurauksena mun toinen jalka lähti irti koko laudasta ja suu oli täynnä suolavettä. Onneks en kaatunu sen meduusan päälle jonka yli lautailin joku pari minuuttia ennen tätä mun mahaplätsiä.. :D Olis voinu vähän poltella ku oli sen verran ison näkönen kaveri. 


 Loppupäivä vietettiin sit vaan veneellä, hypittiin veteen ja otettiin aurinkoa :)

-Helena

1 kommentti: