keskiviikko 31. joulukuuta 2014

2014

Kuinka paljon ikimuistosia tapahtumia voikaan yhteen vuoteen mahtua! En voi muuta ku huokailla kun mietin mitä kaikkea sitä on tässä viimesen 12 kuukauden aikana tapahtunu :D Vuosi alko Rukalla parhaassa seurassa, alkuvuosi oli täynnä abitouhuja ja kirjotuksiin valmistaumista. Penkkarit, potkijaiset, abiristeily.. Niin paljo hyviä muistoja! Oi ja muistan varmaan ikuisesti sen fiiliksen mikä oli kun kävelin viimestä kertaa sieltä kirjotussalista ulos. 


Kirjotusten jälkeen lomailtiin pariin otteeseen Espanjassa - ensin olin matkassa äitin ja iskän kans Alicantessa ja toukokuussa mentiin tyttöjen kaa Barcelonaan! Kauhea ikävä mun tytsyjä ja meidän barca reissua !! Toukokuu oli muutenkin jotenki ihana kuukausi kun sai odottaa lakkiaisia ja lämpimät säätään tais alkaa.


En osaa millään sanoilla kuvailla kuinka ihana tuo 31.5 oli. Ehdottomasti yks parhaista muistoista ja parhaista päivistä tämän tytön elämässä. Lakkiaisten jälkeen lomailin kesäkuun ja heinäkuun olin museolla. Oli kyllä yks rennoimmista työpaikoista missä oon ikinä ollu! Kesä oli kokonaisuudessaan ihan superkiva, vaikka jalka- ja selkävammat mua piinaskin. Himos, yösoutelut Lappajärvellä, S-joki illat, futiksen MM ... Paaaaljon hyviä muistoja!



Loppukesästä varasin liput tänne toiselle puolelle maailmaa ja syksyllä tuli lähinnä vaan urheiltua ja nautittua viimesistä hetkistä suomessa hetkeen. Eka piti sanoa heipat yhdelle parhaista kamuista, joka lähti vuodeks amerikkaan ja sen jälkeen mun piti sanoa heipat kaikille kavereille. Eihän se nyt helppoa ollu, mutta viimeset kolme kuukautta aika on kyllä vaan lentäny siivillä. Niin paljon kaikkea siistiä tapahtunu huhuhuh!

2014 oli huikee - en oisi ehkä viime vuonna uskonu et oikeasti nyt asun täällä Down underissa ja toteutan yhtä unelmaa :) Odotan innolla ens vuotta ja sitä mistä itteni löydänkään! 

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2015 LUKIJOILLE!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti